fbpx

Påsktider för Sörmlands Webbyrå AB 2021

Påsken denna familjära högtid som innebär flera saker som god mat, godis, påskägg, förväntansfulla barn som väntar på att påskharen ska gömma äggen men också en tid då man får lite extra ledighet.

I det här inlägget så kan ni läsa om vilka våra öppettider är under påsken och så ger vi er också lite tips inför påsken som du som företagare kan göra.

Våra öppettider under påsk

Här kan ni se hur våra öppettider under påsken ser ut.

29/3 Måndag – Öppet

30/3 Tisdag – Öppet

31/3 Onsdag – Öppet

1/4 Skärtorsdagen – Stängt

2/4 Långfredagen – Stängt

3/4 Påskafton – Stängt

4/4 Påskdagen – Stängt

5/4 Annandag påsk – Stängt

Vi återgår till normala öppettider den 6 april mån – fre 08:00 – 16:00. 

Tips inför påsken för dig som är företagare.

Att vara företagare är inte alltid lätt och man måste alltid ligga ett steg före för att inte tappa eller förlora eventuella kunder.

Därför kommer här några enkla tips på saker som du som företagare kan göra inför din ledighet som t,ex påsken.

  1. Uppdatera dina kunder och eventuella kunder med dom öppettiderna som gäller via hemsidan, Google My Business eller via dina sociala medier.
  2. Skapa ett inlägg på hemsidan eller dina sociala medier med en hälsning till dina följare. 
  3. Se till att ha det viktigaste utfört ( om det är möjligt ) innan du går på ledighet så att du inte har några uppgifter eller uppdrag som blir lidande.

Vi på Sörmlands Webbyrå AB hoppas att ni får en trevlig påsk! Om ni behöver ha hjälp med er hemsida eller att ta fram en hemsida som passar er så kan ni nå oss på info@sormlandswebbyra.se eller via vår telefon: 0150-103 21.
Det går också så klart att nå oss via våra sociala medier på facebook och instagram.

Senaste inläggen

Vad kostar ett sökord – Prisguiden för SEO och AdWords

Vad kostar ett sökord – Prisguiden för SEO och AdWords

Vad innebär sökordskostnad När vi hjälper företag att synas bättre på nätet, pratar vi ofta om sökordskostnad. Det är priset du betalar för att dina annonser ska visas när någon söker på specifika ord eller fraser i sökmotorer som Google. Grunderna i kostnad per klick Kostnad per klick (CPC), är det belopp vi betalar varje […]

Hur får jag besökare att bli kunder på min webbshop?

Hur får jag besökare att bli kunder på min webbshop?

Förstå din Målgrupp Att få besökare att omvandlas till kunder på din webbshop börjar med en sak: att verkligen förstå vilka de är. Vi på Sörmlands Webbyrå AB vet att nyckeln ligger i att identifiera och tillgodose våra kunders behov, för det är när vi ger dem vad de vill ha som magin verkligen händer. […]

Kontakta oss